Тендер: Організація та логістичний супровід проведення тренінгів (жовтень 2011 - червень 2012)

Запрошення до участі в тендері

Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення тренінгів

Дата відкриття тендерного оголошення: 16 вересня 2011 року
Останній термін подання тендерних заявок: 04 жовтня 2011 року

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:

Всеукраїнська благодійна організація «Час Життя Плюс» має честь запросити Вас до участі у тендері на організацію проведення тренінгів (послуги логістики, конференц-сервісу) для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ.

Тендер проводиться в рамках проекту «Кадровий потенціал та якісні послуги як ключові ланки надання допомоги ЛЖВ в Україні», який реалізовується в рамках програми «Підтримка профілактики ВІЛ та СНІД, лікування та догляд для найуразливіших верств населення в Україні», що впроваджується ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією у період з 01 липня 2011 року по 30 липня 2012 року.

 

ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

У разі Вашої зацікавленості, Ваша пропозиція повинна бути отримана в електронному вигляді не пізніше 04 жовтня 2011 року до 14:00, за адресою електронної пошти: [email protected] та [email protected], у темі повідомлення вкажіть «Тендерна пропозиція на організацію тренінгів 2011-2012».

Тендерна заявка (паперові носії), засвідчена відповідним підписом та печаткою, разом з документами, що засвідчують здатність та право, відповідно до чинного законодавства України, здійснювати діяльність з організації тренінгових заходів (свідоцтва, ліцензії, статутні документи тощо) має надійти на адресу ВБО «Час Життя Плюс»: вул. Лаврська, 11 (колишня – вул. Івана Мазепи, 23), м. Київ, 01015 не пізніше 04 жовтня 2011 року до 18:00, реєстратор заявок – Олена Семенова, керівник Українського національного тренінгового центру, (044) 254 41 44, [email protected].

Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки тендерної пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:

Олена Семенова, (044) 254 2144, [email protected],
Ольга Тихоненко, (044) 254 2144, [email protected].

 


ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Назва тендеру: Організація та логістичний супровід тренінгів для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ

Місце виконання: м. Київ

Орієнтовна дата початку надання послуг: жовтень 2011 р.
Орієнтовна дата закінчення надання послуг: червень 2012 р.

Технічне завдання складається з двох незалежних блоків:


1. Організація та логістичний супровід 10 навчальних курсів (тренінгів) з клінічних питань для мультидисциплінарних команд з усіх регіонів України

Базова умова: проживання учасників - у готелі «Турист», за адресою вул. Р.Окипної, 2, м. Київ

Інформація про тренінги:

Тривалість кожного тренінгу складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).

10 тренінгів розраховано на 240 учасників з усіх регіонів України по 24 учасники у кожному навчальному курсі. Склад учасників: лікарі-інфекціоністи, лікарі-фтизіатри, медичні сестри та соціальні працівники.

Відшкодування проїзду у вагонах класу купе або автобусом.

Харчування: обід, вечеря та 2 кава-паузи щоденно протягом тренінгу.

Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні). Заїзд у день початку тренінгу, виїзд у день закінчення тренінгу.

Організація трансферу: 1) залізничний вокзал – готель; 2) готель - залізничний вокзал.

Оренда конференц-залів не потрібна.

Тренінги проводитимуться на базі клініки ДУ «Інститут епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л. В. Громашевського НАМН України» за адресою: вул. Лаврська, 11 (колишня – вул. Івана Мазепи, 23), м. Київ.

Частота проведення тренінгів – 1-2 рази на місяць протягом запланованого періоду (жовтень 2011 р. - червень 2012 р.)


2. Організація та логістичний супровід 4 навчальних курсів (тренінги) з формування прихильності до АРТ для соціальних працівників та психологів проектів з догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ, з усіх регіонів України

Базова умова: проживання учасників - у готелі  «Пролісок», за адресою просп. Перемоги, 139, м. Київ

Інформація про тренінги:

Тривалість кожного тренінгу складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).

4 тренінги розраховано на 80 учасників з усіх регіонів України по 20 учасників у кожному навчальному курсі. Склад учасників: соціальні працівники та психологи.

Відшкодування проїзду у вагонах класу купе або автобусом.

Харчування: обід, вечеря та 2 кава-паузи щоденно протягом тренінгу.

Проживання: готель, розміщення - двомісні номери. Заїзд у день початку тренінгу, виїзд у день закінчення тренінгу.

Організація трансферу: 1) залізничний вокзал – готель; 2)  готель - залізничний вокзал.

Оренда конференц-залів з 9:00 до 18:00 щодня протягом тренінгу, бажано організувати приміщення для проведення тренінгу за місцем проживання учасників.

Частота проведення тренінгів: жовтень та грудень 2011 р., березень та травень 2012 р.

ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ

На свій розсуд Заявник може подавати тендерну пропозицію за всіма або за одним з вищенаведених блоків. Однак, перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням. 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Тендерні пропозиції повинні бути подані за аплікаційною формою, що додається до цього оголошення:

  • ціни за одиницю продукції і загальна вартість повинні бути вказані в національній валюті України;
  • пропозиція має містити умови оплати;
  • максимальна встановлена ціна має залишатися фіксованою;
  • термін дії Вашої пропозиції повинен становити мінімум один рік з моменту її надання й повинен бути вказаний в пропозиції;
  • обов’язковим є доповнення пропозицій документами, що засвідчують здатність та право Заявника відповідно до чинного законодавства України здійснювати діяльність з організації тренінгових заходів (свідоцтва, ліцензії, статутні документи тощо);
  • надання додаткових матеріалів з описом досвіду заявника, докладними описами послуг і брошурами вітається.

Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.

З повагою, 

А.М. Бондаренко, 
Президент  організації

Додаткова інформація

 Аплікаційна форма (формат MS Excel, 38K)38 Кб