Тендер: Організація та логістичний супровід проведення тренінгів (жовтень 2012 - грудень 2013)

Запрошення до участі в тендері 

Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення тренінгів та стажування на робочому місці

Дата відкриття тендерного оголошення: 1 жовтня 2012 року
Останній термін подання тендерних заявок: 16 жовтня 2012 року

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ: 

Всеукраїнська благодійна організація «Час Життя Плюс» має честь запросити Вас до участі у тендері на організацію проведення тренінгів (послуги логістики, конференц-сервісу) для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ. 

Тендер проводиться в рамках  реалізації ВБО «Час життя плюс» проекту «Кадровий потенціал та якісні послуги як ключові ланки надання допомоги ЛЖВ в Україні» у період з 01 серпня 2012 року по 31 грудня 2012 року, який реалізовується в рамках програми «Довгострокова система надання комплексних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу, лікування, догляду та підтримки серед груп найвищого ризику в Україні», що впроваджується ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією (Раунд 10).

ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

У разі Вашої зацікавленості, повністю укомплектована тендерна пропозиція від Заявника, засвідчена відповідними чином - підписом та печаткою Заявника, разом з документами, що засвідчують здатність та право, відповідно до чинного законодавства України, здійснювати діяльність з організації тренінгових заходів (свідоцтва, ліцензії, статутні документи тощо) має надійти на адресу ВБО «Час Життя Плюс»: вул. Лаврська, 11 (колишня – вул. Івана Мазепи, 23), м. Київ, 01015 не пізніше 16 жовтня 2012 року до 18:00.

Реєстратор заявок - Наталія Бакал, керівник адміністративно-операційного відділу, (044) 254 58 40, [email protected].

Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки тендерної пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:

Олена Семенова, (044) 254 2144, [email protected],
Ольга Тихоненко, (044) 254 2144, [email protected].


ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Назва тендеру: Організація та логістичний супровід тренінгів для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ

Місце виконання: м. Київ

Орієнтовна дата початку надання послуг: жовтень 2012 р.

Орієнтовна дата закінчення надання послуг: грудень 2013 р.

Технічне завдання складається з трьох незалежних блоків:


1. Організація та логістичний супровід 22 учбових циклів (тренінгів) з клінічних питань для мультидисциплінарних команд з усіх регіонів України

Інформація про тренінги:

Тривалість кожного тренінгу складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).

22 учбові цикли за кількістю учасників розподіляються наступним чином:

  • 16 учбових циклів по 15 учасників кожен, загальна кількість учасників – 240 осіб з усіх регіонів України (закладка «блок 1» в аплікаційній формі),
  • 6 учбових циклів по 10 учасників кожен, загальна кількість учасників – 60 осіб з усіх регіонів України (закладка «блок 1.1» в аплікаційній формі).

Склад учасників кожного учбового циклу: лікарі-інфекціоністи, лікарі-фтизіатри, медичні сестри та соціальні працівники.

Логістика учбового циклу складається з наступного:

Відшкодування проїзду залізничним транспортом (крім класу СВ, I класу на швидкісних електропотягах або I класу на потягах класу «Інтерсіті», «Інтерсіті+») або автобусом.

Харчування: сніданок (якщо сніданок не входить до вартості проживання у готелі), обід, вечеря та 2 кава-паузи щоденно протягом 5 днів учбового циклу.

Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні).
Заїзд учасників до готелю - у день початку тренінгу, виїзд учасників з готелю - у день закінчення тренінгу.
Базова умова: проживання учасників - у готелі «Турист», за адресою вул. Р.Окипної, 2, м. Київ.

Канцелярія – набір, який складається з теки-реєстратора одностороннього А4/30мм, блокнот А4, ручка, бейдж, для кожного учасника.

Оренда конференц-залів чи приміщень для проведення учбових циклів не потрібна.

Тренінги проводитимуться у конференц-залі клініки ДУ «Інститут епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л. В. Громашевського НАМН України» за адресою: вул. Лаврська, 11 (колишня – вул. Івана Мазепи, 23), м. Київ.

Частота проведення тренінгів – 1-2 рази на місяць протягом запланованого періоду (жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.)


2. Організація та логістичний супровід 6 навчальних курсів (тренінги) з питань лікування ВІЛ-інфекції у дітей з усіх регіонів України

Інформація про тренінги:

Тривалість кожного тренінгу складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).

6 учбових циклів за кількістю учасників розподіляються наступним чином:

  • 4 учбових цикли по 15 учасників кожен, загальна кількість учасників – 60 осіб з усіх регіонів України (закладка «блок 2» в аплікаційній формі),
  • 2 учбових цикли по 10 учасників кожен, загальна кількість учасників – 20 осіб з усіх регіонів України (закладка «блок 2.1» в аплікаційній формі).

Склад учасників: лікарі-інфекціоністи, лікарі-фтизіатри, медичні сестри та соціальні працівники.

Логістика учбового циклу складається з наступного:

Відшкодування проїзду залізничним транспортом (крім класу СВ, I класу на швидкісних електропотягах або I класу на потягах класу «Інтерсіті», «Інтерсіті+») або автобусом.

Харчування: сніданок (якщо сніданок не входить до вартості проживання у готелі), обід, вечеря та 2 кава-паузи щоденно протягом 5 днів учбового циклу.

Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні).
Базова умова: проживання учасників - у готелі  «Експрес», за адресою: бульвар Тараса Шевченко 38/40, м. Київ.
Заїзд учасників до готелю - у день початку тренінгу, виїзд учасників з готелю - у день закінчення тренінгу.

Канцелярія – набір, який складається з теки-реєстратора одностороннього А4/30мм, блокнот А4, ручка, бейдж, для кожного учасника.

Оренда конференц-залів чи приміщень для проведення учбових циклів не потрібна.
Тренінги проводитимуться у конференц-залі Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України за адресою: вул. Чорновола Вячеслава ул., 28/1 м. Київ.

Частота проведення тренінгів – 1 раз на 2 місяці протягом запланованого періоду (жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.).
Термін проведення тренінгів: жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.


3. Впровадження програми стажування на робочому місці:

Інформація про програму стажування на робочому місці (закладка «блок 3.» в аплікаційній формі):

Тривалість кожного стажування складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).

Кількість учасників програми стажування протягом запланованого періоду (жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.) - 18 осіб. Учасники проходитимуть стажування по 1-2 особи за один тиждень.

Логістика програми стажування включає:

Відшкодування проїзду залізничним транспортом (крім класу СВ, I класу на швидкісних електропотягах або I класу на потягах класу «Інтерсіті», «Інтерсіті+») або автобусом.
Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні).
Заїзд учасників до готелю - у день початку стажування, виїзд учасників з готелю - у день закінчення стажування.
Базова умова: проживання учасників - у готелі «Турист», за адресою вул. Р.Окипної, 2, м. Київ

Харчування: сніданок (якщо сніданок не передбачено умовами розміщення, обід, вечеря щоденно протягом стажування). 


ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ

На свій розсуд Заявник може подавати тендерну пропозицію за всіма або за одним з вищенаведених блоків. Однак, перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням.


ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

  • Тендерні пропозиції повинні бути подані за аплікаційною формою, що додається до цього оголошення:
  • ціни за одиницю продукції і загальна вартість повинні бути вказані в національній валюті України;
  • пропозиція має містити умови оплати (за наявності типової угоди на надання логістичного супроводу, бажано, надати проект такої угоди);
  • максимальна встановлена ціна має залишатися фіксованою на період;
  • термін дії Вашої пропозиції повинен становити щонайменше один рік з моменту її надання й повинен бути вказаний в пропозиції;
  • обов’язковим є доповнення пропозицій документами, що засвідчують здатність та право Заявника відповідно до чинного законодавства України здійснювати діяльність з організації тренінгових заходів (свідоцтва, ліцензії, статутні документи тощо);
  • надання додаткових матеріалів з описом досвіду заявника, докладними описами послуг і брошурами вітається.

ПРОЦЕДУРА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Розкриття тендерних пропозицій Заявників відбудеться:
«22» жовтня 2012 року, о 17 год. 00 хв. за київським часом за адресою: вул. Лаврська,11, м.Київ, 01015

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначається Тендерною комісією ВБО «Час життя плюс» серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті ВБО «Час життя плюс» http://hivtri.org.ua/ у розділі «Конкурси» та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів, з моменту визначення його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про прийняття його пропозиції.


Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.

З повагою,

А.М. Бондаренко,
Президент  організації

 

Додаткова інформація

 Аплікаційна форма (формат MS Excel, 48K)48 Кб