Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення тренінгів та стажування на робочому місці
Дата відкриття тендерного оголошення: 1 жовтня 2012 року
Останній термін подання тендерних заявок: 16 жовтня 2012 року
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Всеукраїнська благодійна організація «Час Життя Плюс» має честь запросити Вас до участі у тендері на організацію проведення тренінгів (послуги логістики, конференц-сервісу) для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ.
Тендер проводиться в рамках реалізації ВБО «Час життя плюс» проекту «Кадровий потенціал та якісні послуги як ключові ланки надання допомоги ЛЖВ в Україні» у період з 01 серпня 2012 року по 31 грудня 2012 року, який реалізовується в рамках програми «Довгострокова система надання комплексних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу, лікування, догляду та підтримки серед груп найвищого ризику в Україні», що впроваджується ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією (Раунд 10).
ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
У разі Вашої зацікавленості, повністю укомплектована тендерна пропозиція від Заявника, засвідчена відповідними чином - підписом та печаткою Заявника, разом з документами, що засвідчують здатність та право, відповідно до чинного законодавства України, здійснювати діяльність з організації тренінгових заходів (свідоцтва, ліцензії, статутні документи тощо) має надійти на адресу ВБО «Час Життя Плюс»: вул. Лаврська, 11 (колишня – вул. Івана Мазепи, 23), м. Київ, 01015 не пізніше 16 жовтня 2012 року до 18:00.
Реєстратор заявок - Наталія Бакал, керівник адміністративно-операційного відділу, (044) 254 58 40, [email protected].
Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.
Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки тендерної пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:
Олена Семенова, (044) 254 2144, [email protected],
Ольга Тихоненко, (044) 254 2144, [email protected].
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Назва тендеру: Організація та логістичний супровід тренінгів для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ
Місце виконання: м. Київ
Орієнтовна дата початку надання послуг: жовтень 2012 р.
Орієнтовна дата закінчення надання послуг: грудень 2013 р.
Технічне завдання складається з трьох незалежних блоків:
1. Організація та логістичний супровід 22 учбових циклів (тренінгів) з клінічних питань для мультидисциплінарних команд з усіх регіонів України
Інформація про тренінги:
Тривалість кожного тренінгу складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).
22 учбові цикли за кількістю учасників розподіляються наступним чином:
Склад учасників кожного учбового циклу: лікарі-інфекціоністи, лікарі-фтизіатри, медичні сестри та соціальні працівники.
Логістика учбового циклу складається з наступного:
Відшкодування проїзду залізничним транспортом (крім класу СВ, I класу на швидкісних електропотягах або I класу на потягах класу «Інтерсіті», «Інтерсіті+») або автобусом.
Харчування: сніданок (якщо сніданок не входить до вартості проживання у готелі), обід, вечеря та 2 кава-паузи щоденно протягом 5 днів учбового циклу.
Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні).
Заїзд учасників до готелю - у день початку тренінгу, виїзд учасників з готелю - у день закінчення тренінгу.
Базова умова: проживання учасників - у готелі «Турист», за адресою вул. Р.Окипної, 2, м. Київ.
Канцелярія – набір, який складається з теки-реєстратора одностороннього А4/30мм, блокнот А4, ручка, бейдж, для кожного учасника.
Оренда конференц-залів чи приміщень для проведення учбових циклів не потрібна.
Тренінги проводитимуться у конференц-залі клініки ДУ «Інститут епідеміології та інфекційних хвороб ім. Л. В. Громашевського НАМН України» за адресою: вул. Лаврська, 11 (колишня – вул. Івана Мазепи, 23), м. Київ.
Частота проведення тренінгів – 1-2 рази на місяць протягом запланованого періоду (жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.)
2. Організація та логістичний супровід 6 навчальних курсів (тренінги) з питань лікування ВІЛ-інфекції у дітей з усіх регіонів України
Інформація про тренінги:
Тривалість кожного тренінгу складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).
6 учбових циклів за кількістю учасників розподіляються наступним чином:
Склад учасників: лікарі-інфекціоністи, лікарі-фтизіатри, медичні сестри та соціальні працівники.
Логістика учбового циклу складається з наступного:
Відшкодування проїзду залізничним транспортом (крім класу СВ, I класу на швидкісних електропотягах або I класу на потягах класу «Інтерсіті», «Інтерсіті+») або автобусом.
Харчування: сніданок (якщо сніданок не входить до вартості проживання у готелі), обід, вечеря та 2 кава-паузи щоденно протягом 5 днів учбового циклу.
Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні).
Базова умова: проживання учасників - у готелі «Експрес», за адресою: бульвар Тараса Шевченко 38/40, м. Київ.
Заїзд учасників до готелю - у день початку тренінгу, виїзд учасників з готелю - у день закінчення тренінгу.
Канцелярія – набір, який складається з теки-реєстратора одностороннього А4/30мм, блокнот А4, ручка, бейдж, для кожного учасника.
Оренда конференц-залів чи приміщень для проведення учбових циклів не потрібна.
Тренінги проводитимуться у конференц-залі Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України за адресою: вул. Чорновола Вячеслава ул., 28/1 м. Київ.
Частота проведення тренінгів – 1 раз на 2 місяці протягом запланованого періоду (жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.).
Термін проведення тренінгів: жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.
3. Впровадження програми стажування на робочому місці:
Інформація про програму стажування на робочому місці (закладка «блок 3.» в аплікаційній формі):
Тривалість кожного стажування складає 5 днів (робочі дні: понеділок – п’ятниця).
Кількість учасників програми стажування протягом запланованого періоду (жовтень 2012 р. - грудень 2013 р.) - 18 осіб. Учасники проходитимуть стажування по 1-2 особи за один тиждень.
Логістика програми стажування включає:
Відшкодування проїзду залізничним транспортом (крім класу СВ, I класу на швидкісних електропотягах або I класу на потягах класу «Інтерсіті», «Інтерсіті+») або автобусом.
Проживання: готель, розміщення - двомісні номери (у окремих випадках 1-2 одномісні).
Заїзд учасників до готелю - у день початку стажування, виїзд учасників з готелю - у день закінчення стажування.
Базова умова: проживання учасників - у готелі «Турист», за адресою вул. Р.Окипної, 2, м. Київ
Харчування: сніданок (якщо сніданок не передбачено умовами розміщення, обід, вечеря щоденно протягом стажування).
ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ
На свій розсуд Заявник може подавати тендерну пропозицію за всіма або за одним з вищенаведених блоків. Однак, перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
ПРОЦЕДУРА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Розкриття тендерних пропозицій Заявників відбудеться:
«22» жовтня 2012 року, о 17 год. 00 хв. за київським часом за адресою: вул. Лаврська,11, м.Київ, 01015
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначається Тендерною комісією ВБО «Час життя плюс» серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у Тендерній пропозиції.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом оприлюднення на веб-сайті ВБО «Час життя плюс» http://hivtri.org.ua/ у розділі «Конкурси» та шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 3 (трьох) днів, з моменту визначення його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про прийняття його пропозиції.
Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.
З повагою,
А.М. Бондаренко,
Президент організації
![]() | 48 Кб |