Конкурс на закупівлю канцелярських товарів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі канцелярських товарів

(далі – „Оголошення”)

Всеукраїнська благодійна організація "Час життя плюс" (далі – «Організація») оголошує процедуру закупівлі канцелярських товарів для забезпечення діяльності проекту.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках проекту «Зміцнення кадрового потенціалу всіх рівнів системи надання медичної допомоги пацієнтам з ВІЛ-інфекцією», що реалізовує замовник за фінансової підтримки ВБО „Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД.

Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг

- Вересень 2015 року по березень 2018 року

Очікуваний результат робіт та послуг

- підписання угоди та постачання товарів в офіс замовника.

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі:


п/п
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
1.
Доставка товарів згідно найменування, розміру та інших характеристик
Цінова пропозиція. Додаток 1 до Цінової пропозиції.
2.
Безкоштовна доставка замовлень до «дверей» офісу протягом 2 (двох) робочих днів після замовлення в офіс замовника
Цінова пропозиція
3.
Безготівковий розрахунок
Цінова пропозиція
4.
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 3 (три) місяці з дати підписання договору)
Цінова пропозиція
5.
Можливість замовлення товарів в роздріб від 1 одиниці товару (упаковки/штуки тощо)
Цінова пропозиція
6.
Призначення одного менеджера при роботі з замовником
Цінова пропозиція
1
До оцінювання згідно критеріям оцінки допускаються цінові пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з таких вимог цінової пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.
 
 
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності
 
(У тендері можуть брати участь юридичні особи та ФОП. При цьому, ФОП, які подаються на конкурс, повинні знаходитися на загальній або на спрощеній системі оподаткування (2-а, 3-я група), а також мати відповідні КВЕДИ на види діяльності, що передбачені предметом закупівлі).
  • Скан-копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Копія повинна бути завірена печаткою (за наявності) та підписом учасника запиту.
  • Скан-копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (за наявності). Копія повинна бути завірена печаткою (за наявності) та підписом учасника запиту.
  • Скан-копія Статуту, завірена печаткою та підписом учасника запиту  (для юридичних осіб).
Готовність надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом не раніше 01.01.2014 року (із зазначенням в ньому відповідних видів діяльності за КВЕД) у разі обрання учасника переможцем конкурсних торгів.
Цінова пропозиція (форма додається до Оголошення)

Ключові критерії оцінки тендерних пропозицій які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:

Подані учасниками тендеру тендерні пропозиції будуть в подальшому оцінені щодо їх відповідності наступним критеріям:

  • Відповідність комерційної пропозиції тендерній документації;
  • Фінансові умови співпраці:
    • Безготівковий розрахунок.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Заповнену форму Цінової пропозиції (форма додається).
  2. Додаток № 1 до Цінової пропозиції: (інформація щодо вартості канцелярських товарів згідно з переліком
  3. Додаток № 2 до Тендерної пропозиції:
    - Скан-копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Копія повинна бути завірена печаткою (за наявності) та підписом учасника запиту.
    - Скан-копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (за наявності). Копія повинна бути завірена печаткою (за наявності) та підписом учасника запиту.
    - Скан-копія Статуту, завірена печаткою та підписом учасника запиту  (для юридичних осіб).

​Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками

- Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 200 28 27, контактна особа – Наталія Бакал, natali@tl-plus.org.ua.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 3 місяців з дати розкриття тендерних пропозицій.
  6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 03038, м. Київ, вул. Протасів Яр, 2Д,  2 поверх, кімната 2.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється щоденно у робочі дні пн. - пт. з 09 год. 30 хв. до  17 год. 00 хв. за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«17» серпня 2015 року, до 15 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«18» серпня 2015 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою:

Україна, 03038, м. Київ, вул. Протасів Яр, 2Д,  2 поверх, кімната 2.

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсної закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

Додаткова інформація (у разі необхідності)


Додаток 1 до Цінової пропозиції

Список-мінімум необхідних товарів
(список не є остаточним, буде змінюватись протягом дії угоди)

Назва
Кількість(шт.)
Вартість (грн./зазначитибез ПДВ чи з ПДВ)
1.
Папір MAESTRO Guttenberg Standard А4 80г/м2, 500арк
1
 
2.
Папір ZOOM A4 75  г/м2, 500арк.
1
 
3.
Факс-папір 210мм*25м Economix
1
 
4.
Ручка кул. автоматична BOLIDE, синя, Economix Німеччина
1
 
5.
Ручка кул. неавтоматична FORWARD синя, Economix Німеччина
1
 
6.
Олівець чорнографітний НВ ,корпус червоний, синій, Optima Німеччина
1
 
7.
Клей ПВА-М, 100г, Economix Німеччина з дозатором
1
 
8.
Клей-олівець, 20г, перманентний, Kores Австрія
1
 
9.
Маркер для CD 244 чорний, Schneider Німеччина
1
 
10.
Маркер для дошок заправл. MAXX 110 чорн., Schneider Німеччина
1
 
11.
Маркер текстовий JOB 150 4шт в блістері, Schneider Німеччина
1
 
12.
Блокнот для фліпчарту 640*900мм, 20 арк, 70г/м2, клітинка, Optima Німеччина
1
 
13.
Коректор 20мл KORES FLUID SOFT TIP з м'яким тампончиком, Kores Австрія
1
 
14.
Папка-реєстратор А4 50мм, жовтий, Economix
1
 
15.
Папка-реєстратор А4 50мм, зелений, Format
1
 
16.
Папка-реєстратор А4 50мм, сірий, Format
1
 
17.
Папка А4 пластикова CLIP А з двома карманцями, чорна, Economix Україна
1
 
18.
Папка А5 пластикова на гумках, асорті, Economix Україна
1
 
19.
Файл-карманець А4 40мкм матовий 100шт, Economix Україна
1
 
20.
Стікери-закладки 12х45 мм, 125 аркушів, 5 неонових кольорів, Economix Німеччина
1
 
21.
Папір DATA Copy А5 80г/м2, 500арк, Швеція
1
 
22.
Біндер для паперу 25мм, 12шт, Economix Німеччина
1
 
23.
Біндер для паперу 19мм, 12шт, Economix Німеччина
1
 
24.
Скоби №10, 1000шт, Economix Німеччина
1
 
25.
Стрічка клеюча 48*50*40 прозора KING
1
 
26.
Ножиці 22см з гумовими вставками, Economix Німеччина
1
 
27.
Скріпки 28мм, 100шт, округлі, нікельовані, Economix, Німеччина
1
 
28.
Папір в кубі 90*90мм, 1000арк., білий, Economix Німеччина
1
 
29.
Конверт C6 50шт.(114Х162) скл.(0+1) офсет прям.клапан 80г/м2
1
 
30.
Книга канцелярська  А4, 96 аркушів, «Field»,  Optima Україна
1
 
31.
Серветки д/моніторів 100шт LCD/TFT вологі AXENT
1
 
32.
Розподілювальні смуги картонні, 200 г/м2, 240х105мм, 100 шт., асорті, Economix
1
 
33.
Книга канцелярська А4, 48 арк., кліт.,офсет, скоба, Україна
1
 
34.
Конверт C4 (229Х324) скл.(0+1)офсет прям.клапан 90г/м2
1
 
35.
Скоби №26/6, 1000шт
1
 
36.
Файл-карманець А4+ 30мкм глянцевий 100шт, Economix Україна
1
 
37.
Папка-реєстратор A4 75мм, Esselte No.1 Power, жовтий
1
 
38.
Фотопапір Lomond матовий 100 г/м2 А4 25арк., двосторонній, Великобританія
1
 
39.
Діркопробивач 25 арк., з лінійкою, металевий, Optima Німеччина
1
 
40.
Степлер №24/6, 26/6 20арк середній, Economix Німеччина
1
 
41.
Диск CD-R 50шт Shrink 700Mb 52x VERBATIM 43728
1
 
42.
Флешпам’ять 8Gb TRANSCEND JetFlash V30
1
 
43.
Антистеплер, асорті, Economix Німеччина
1
 
44.
Папір XEROX Premier, A4, 80г/м2, 500арк., класс A
1
 
45.
Фотопапір WWM A4, глянцевий, 180 г/м2, 100 арк.
1
 
46.
Ніж універсальний Economix, канцелярський, великий
1
 
47.
Файл А5 30мкм, матовий, 100шт. Economix
1
 
48.
Папка-швидкозшивач А5 пластикова CLIP А, ассорті
1
 
Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки

Додаткова інформація

 Оголошення про конкурс147,88 Кб
 Форма цінової пропозиції30,11 Кб