ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсного відбору
(далі – „Оголошення”)
 
Всеукраїнська благодійна організація "Час життя плюс" (далі – «Замовник») оголошує конкурсний відбір на закупівлю послуг матеріально-технічного супроводу заходів (тренінгів, стажувань на робочому місці тощо).
 
Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля здійснюється в рамках проекту «Зміцнення кадрового потенціалу всіх рівнів системи надання медичної допомоги пацієнтам з ВІЛ-інфекцією», що реалізовує Замовник  за фінансової підтримки БО "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД".
 
Опис позицій до закупівлі товарів/технічне завдання для робіт та послуг
 
Назва заходу Кількість Додаткова інформація
1. Організація (комплексне обслуговування) клінічних стажувань на робочому місці в рамках проектної діяльності  
20 клінічних стажувань на робочому місці (з розрахунку на 1 особу, що подорожує)
 
Зазвичай у одному клінічному стажуванні на робочому місці беруть участь1-2 фахівці (20 осіб)
2. Організація (комплексне обслуговування) тренінгів в рамках проектної діяльності  
5 тренінгів
 
Зазвичай у одному тренінгу беруть участь 20 фахівців
 
 
Бюджети заходів Категорія заходів Кількість заходів
бюджет заходу від 2 000  до 7 000 грн. клінічні стажування на робочому місці 20
бюджет заходу від 100 000 до 170 000 грн. тренінги 5
 
 
         Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг
 
Червень 2017 року по березень 2018 року
           
Очікуваний результат робіт та послуг
 
Отримання послуг матеріально-технічного супроводу заходів (тренінгів, стажувань на робочому місці тощо).
 
 
  1. Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі
 
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі[i] Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Здійснення розрахунків за проведення заходів на умовах:
оплата по факту, після проведення заходу та здійснення фінансової звірки
 
Цінова пропозиція
Відсоток комісійних витрат Постачальника за надання послуг повинен бути не більше фіксованого на весь термін дії договору (окрім зміни відсотка у сторону зменшення) Цінова пропозиція
Наявність гнучкої системи нарахування відсотку комісійних в залежності від загального бюджету заходу (середньозважений відсоток) Цінова пропозиція
Пропозиція має містити інформацію щодо забезпечення харчуванням (орієнтовний перелік меню кава-пауз, орієнтовний перелік меню обіду, вечері), наповнення, вартість та вихід має бути незмінним на весь термін дії договору (окрім зміни ціни в сторону зменшення) Орієнтовний прайс-лист кава-пауз, орієнтовний прайс-лист меню обіду (стандарт/покращений), вечері
Пропозиція має містити інформацію щодо вартості власних ресурсів, необхідних для забезпечення проведення заходів:
технічних засобів (принтер, ноутбук, екран, фліпчарт)– з зазначеною вартістю оренди (прайс-лист)
Прайс-лист із переліком власних ресурсів із зазначенням фіксованої вартості
Пропозиція має містити інформацію щодо послуг (замовлення залізничних квитків, доставка залізничних квитків, бронювання готелів в Україні тощо) необхідних для забезпечення проведення заходів Цінова пропозиція, Додаток 2
Пропозиція повинна містити інформацію щодо механізму співпраці, призначення постійного менеджера, який координує всі етапи надання послуг та швидкості зворотного зв‘язку Цінова пропозиція
 
  1. Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
 
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Загальна інформація про учасника конкурсного відбору Цінова пропозиція, Додаток 1
 
Право на здійснення підприємницької діяльності з досвідом роботи в сфері запитуваних послуг Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)]
 
 
3. Таблиця оцінки пропозицій учасника за кожним критерієм оцінки
 
Критерій оцінки[ii] Ваговий коефіцієнт Документи, які підтверджують відповідність критерію
  1.  
Готовність Постачальника здійснювати розрахунки за проведення заходів  на умовах:
  • оплата по факту, після проведення заходу та здійснення фінансової звірки
 
20 Цінова пропозиція
  1.  
Наявність можливості Постачальника організовувати не менш 2 заходів на різних готельних базах у різних містах України одночасно з забезпеченням присутності протягом заходу координатора від Постачальника та на умовах оплати, зазначених у п.1. 15 Цінова пропозиція
  1.  
Максимальний відсоток комісійних витрат Постачальника за надання послуг 10 Цінова пропозиція
  1.  
Розмір середньої знижки на стандартний номер готелю за добу 5 Цінова пропозиція
  1.  
Розмір середньої знижки на погодинну оренду конференц-зали 8 Цінова пропозиція
  1.  
Відсоток відшкодування транспортних витрат учасників заходів 5 Цінова пропозиція
  1.  
Вартість власних ресурсів, необхідних для забезпечення проведення заходів (технічні засоби) 2 Прайс-лист із переліком власних ресурсів із зазначенням фіксованої вартості
  1.  
Організація харчування (наповнення меню):
  • Меню кава-пауз
  • Меню обіду
20 Цінова пропозиція
  1.  
Мінімальний термін, потрібний для організації заходу:
  • кількість робочих днів до моменту початку заходу, за які ВБО «Час життя плюс» має повідомити постачальника про замовлення  на організацію заходу у м. Києві або Київській області.
10 Цінова пропозиція
  1.  
Наявність бонусів 5 Цінова пропозиція
 
ЦІНОВА  ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
 
  1. Заповнену форму Цінової пропозиції (форма додається).
  2. Додаток № 1 до Цінової пропозиції: загальна інформація щодо управлінського та обслуговуючого персоналу Постачальника (форма додається).
  3. Додаток № 2 до Цінової пропозиції (форма додається).:
  4. Додаток № 3 до Цінової пропозиції (прайс-лист тощо)
  5. Додаток № 4 до Цінової пропозиції: рекомендаційні листи (не менше 2-х)  постійних клієнтів учасника тендеру з зазначенням контактів особи, що надала рекомендацію.
  6. Додаток № 5 до Цінової пропозиції:
    • Скан-копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Копія повинна бути завірена печаткою (за наявності) та підписом учасника запиту.
    • Скан-копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (за наявності). Копія повинна бути завірена печаткою (за наявності) та підписом учасника запиту.
    • Скан-копія Статуту, завірена печаткою та підписом учасника запиту (для юридичних осіб).
 
Умови оплати наданих послуг:
 
Оплата послуг з матеріально – технічного забезпечення комплексного обслуговування кожного конкретного заходу здійснюється Замовником на підставі кошторису заходу шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на поточний рахунок виконавцю. Оплата здійснюється по факту, після проведення заходу та здійснення фінансової звірки. Замовник окремо не оплачує Постачальнику витрати на сплату податків та інших обов’язкових платежів і зборів (наприклад, єдиний податок).
 
Акт прийому – передачі наданих послуг підписується після надання Постачальником копій первинної документації про розрахунок з третіми сторонами, а саме: рахунок-фактура від готелів/баз; платіжне доручення; акт виконаних робіт або наданих послуг між готелем/базою та контрагентом; рахунок та/або видаткова накладна на закупівлю канцелярських товарів; прайс-листи на харчування (кава-паузи, обіди), якщо організація здійснювалась контрагентом; прайс-лист на технічне та транспортне забезпечення (техніка була надана в оренду контрагентом, тренінг відбувався за містом); оригінали проїзних документів учасників (квитки).
Даний перелік не є вичерпним, вимоги до первинної документації можуть змінюватись залежно від специфіки заходів.
 
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками
 
Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 200 28 27, контактна особа – Наталія Бакал, фахівець відповідальний за закупівлі, natali@tl-plus.org.ua.
 
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
 
  1. Учасники мають подавати пакет документів цінової пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в пакет документів цінової пропозиції, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії пакету документів цінової пропозиції мають бути розбірливими та якісними.
 
  1. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  2. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття цінових пропозицій.
  3. Цінова пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій. На титульній сторінці конверту має бути зазначено назву учасника, адресу. Конверт має містити назву «Цінова пропозиція для участі у конкурсному відборі_послуги з організації та проведення заходів»
  4. У разі, якщо пакет документів цінової пропозиції надійшов після спливу кінцевого терміну приймання цінових пропозицій, конверт з такою ціновою пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
  5. До участі у оцінці цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Замовника допускаються цінові пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
 
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
  • Учасник ознайомлений          з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php ).
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Замовнику.
 
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
 
Україна, 03038, м. Київ, вул. Протасів Яр, 2Д,  2 поверх, кімната 2.
     
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється щоденно у робочі дні пн. - пт. з 09 год. 30 хв. до  17 год. 00 хв. за київським часом.
 
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
 «30» травня 2017 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
 
РОЗКРИТТЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:
 
«01» червня 2017 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою: 
Україна, 03038, м. Київ, вул. вул. Протасів Яр, 2Д,  2 поверх, кімната 2.
 
Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається цінова пропозиція з найнижчою ціною та Учасник, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
 
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у цінових пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсного відбору будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою після отримання погоджувальної резолюції від організації – донора з фінансування вказаного проекту.
 
  

Додаткова інформація

 Додаток №1_заг.інформація про учасника33,5 Кб
 Додаток №2_перелік послуг37 Кб
 Форма цінової пропозиції35,15 Кб