Список фахівців-учасників
учбового циклу ТОТ «АРТ та супровід ВІЛ-інфікованих дітей»
16-20 грудня 2013 року, м. Київ
№ п/п |
ПІБ фахівця |
Спеціальність |
Місце роботи |
---|---|---|---|
|
Вінницька область |
|
|
1. |
Онищенко Марина Анатоліївна |
Лікар-педіатр |
КЗ «Вінницький обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» |
|
Львівська область |
|
|
2. |
Бережна Людмила Василівна |
Лікар-педіатр |
КЗ «Львівський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» |
|
Житомирська область |
|
|
3. |
Коберник Наталія Володимирівна |
Лікар-педіатр |
Обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом Житомирської обласної ради |
|
Дніпропетровська область |
|
|
4. |
Примак Наталія Григорівна |
Лікар-педіатр |
ОКЗ "Криворізький центр профілактики та боротьби зі СНІДом" |
|
Хмельницька область |
|
|
5. |
Підкалюк Вадим Миколайович |
Лікар-інфекціоніст |
Хмельницький обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом |
6. |
Деліховська Наталія Йосипівна |
Лікар-педіатр |
Хмельницький обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом |
|
Харківська область |
|
|
7. |
Михайлова Тетяна Олексіївна |
Лікар-педіатр |
КЗОЗ «Обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» |
|
Черкаська область |
|
|
8. |
Прокопенко Надія Михайлівна |
Лікар-педіатр |
КЗ «Черкаський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» Черкаської обласної ради |
9. |
Левченко Петро Юрійович |
Лікар-педіатр |
КЗ «Черкаський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом» Черкаської обласної ради |
|
м. Київ |
|
|
10. |
Возняк Ірина Юріївна |
Лікар-педіатр |
Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ України |
11. |
Приходько Світлана Іванівна |
Лікар-педіатр |
Національна дитяча спеціалізована лікарня «ОХМАТДИТ» МОЗ України |
Програма учбового циклу для тренерів «АРТ та супровід ВІЛ-інфікованих дітей»
16-20 грудня 2013 року
м. Київ
День 1 - 16 грудня 2013 р. |
Відкриття семінару. Ознайомлення із цілями та завданнями заходу |
Знайомство учасників (вправа «Сніжний ком»). Очікування. Методи створення доброзичливої атмосфери на заході (Правила роботи в групі, вправа «Знайди мене», вправа «Дерево прогресу»). |
Перерва на каву |
Лекція «Загальні поняття про тренінг» |
Практичне заняття «Теорія навчання дорослих» |
Перерва на обід |
Інтерактив «Практика викладання: введення» |
Дискусія на теми «Золоті правила роботи тренера», «Що таке мозковий штурм?» |
Лекція «Як ефективно користуватися програмою Рower point?» |
Перерва на каву |
Практичне заняття «Зворотній зв'язок: представлення та отримання» |
Створення малих груп (А,В,С,Д: вправа «Нитки»). Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, вправа «Шпаргалка») |
День 2 - 17 грудня 2013 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я люблю себе» |
Мозковий штурм «Первинна та вторинна профілактика ВІЛ-інфекції у дітей» (демонстрація методу) група А |
Вправа «Кому слід допомогти?» |
Інтерактивна лекція «Як подолати хвилювання» |
Перерва на каву |
Вправа-енерджайзер «Зато…» |
Інтерактивна лекція «Керування часом» |
Перерва на обід |
Практичне заняття «Ефективне використання наглядності у роботі тренера» |
Практичне заняття «Як працювати з різноманітною за складом групою?» |
Лекція «Ситуаційна задача» |
Перерва на каву |
Робота в малих групах: опрацювання навичок підготовки ситуаційних задач |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, притча «Священик і конюх» |
День 3 - 18 грудня 2013 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я відчуваю себе щасливим» |
Мозковий штурм «Принципи АРТ в педіатрії» (демонстрація методу) група В |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група А |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група В |
Перерва на каву |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група С |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група Д |
Перерва на обід |
Інтерактивна лекція «Проведення рольової гри» |
Робота в малих групах: опрацювання навичок підготовки рольової гри |
Перерва на каву |
Демонстрація рольової гри: група А |
Демонстрація рольової гри: група В |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, вправа «Оцінка») |
День 4 - 19 грудня 2013 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Ти подобаєшся мені» |
Мозковий штурм «Побічні явища АРТ» (демонстрація методу) група С |
Демонстрація рольової гри: група С |
Демонстрація рольової гри: група Д |
Інтерактивна лекція «Навички ефективного викладання» |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Опортуністичні інфекції у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на обід |
Висвітлення теми: «ВІЛ-асоційовані стани у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Прихильність до АРТ та резистентність ВІЛ» |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка). Вправа «Скріпка» |
День 5 - 20 грудня 2013р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я пишаюсь тим» |
Мозковий штурм «Підготовка та призначення першої лінії АРТ. Альтернатівні режими татерпія виживання» (демонстрація методу) група Д |
Висвітлення теми «Коінфекція ВІЛ/ТБ у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Супровід ВІЛ-інфікованих підлітків. Принципи розкриття ВІЛ-статусу» (презентації учасників) |
Перерва на обід |
Висвітлення теми: «Організація медичного нагляду, діагностика ВІЛ-інфекції, профілактичні щеплення та харчування» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Підведення підсумків роботи тренінгу, вправа «Куди мені йти?» |
Вручення сертифікатів |