Список фахівців Всеукраїнського центру реабілітації інвалідів «Віра, надія, любов» (відділення медичної реабілітації), учасників учбового циклу
«Актуальні питання педіатричної ВІЛ-інфекції»
(07-11 квітня 2014 року, Чернівецька область, Герцаївський район, с. Мольниця)
№ п/п |
ПІБ фахівця |
Спеціальність |
---|---|---|
1. |
Москалу Маріана Костянтинівна |
Завідувач відділенням, лікар-педіатр |
2. |
Топало Людмила Михайлівна |
Лікар-психотерапевт |
3. |
Бордіяну Євгенія Іванівна |
Старша медична сестра |
4. |
Григорішена Марія Іванівна |
Медична сестра (постова) |
5. |
Міклеску Олена Дмитрівна |
Медична сестра (постова) |
6. |
Коваль Ганна Михайлівна |
Медична сестра (постова) |
7. |
Дубей Марія Іванівна |
Медична сестра (постова) |
8. |
Почтар Галина Степанівна |
Медична сестра (постова) |
9. |
Ігнатюк Анжела Іллічна |
Медична сестра (постова) |
10. |
Дубей Міхаєла Іванівна |
Медична сестра (постова) |
11. |
Боднараш Діана Дорелівна |
Медична сестра (постова) |
12. |
Кіфу Віоріка Петрівна |
Медична сестра (постова) |
13. |
Авасілоає Юліана Миколаївна |
Медична сестра (постова) |
14. |
Боднараш Яна Євгенівна |
Медична сестра (постова) |
15. |
Лішман Аліна Петрівна |
Медична сестра (постова) |
16. |
Акостинесе Марія Іванівна |
Медична сестра лікарського кабінету |
17. |
Жар Володимир Михайлович |
Лікар фізіотерапевт |
18. |
Лінецький Сергій Іванович |
Медична сестра з ЛФК |
19. |
Акімов Олександр Олександрович |
Медична сестра з ЛФК |
20. |
Кирило Костянтин Георгійович |
Медична сестра з масажу |
21. |
Алекса Марта Василівна |
Медична сестра з фізіотерапії |
22. |
Гочу Іван Георгійович |
Фахівець з фізичної реабілітації |
23. |
Боднараш Вадим Євгенійович |
Фахівець з фізичної реабілітації |
24. |
Жиряда Маргарета Михайлівна |
Медична сестра лікарського кабінету |
25. |
Комарницька Людмила Василівна |
Лікар-педіатр |
Програма семінару-тренінгу «Актуальні питання педіатричної ВІЛ-інфекції»
07-11 квітня 2014 року
Чернівецька область, Герцаївський район, с. Мольниця
Тема заняття |
Перший день |
Реєстрація учасників. Стартове опитування |
Знайомство учасників. Вправи «Знайди мене» та «Дерево очікування». |
Історія ВІЛ-медицини. Епідемія ВІЛ-інфекції в світі та Україні. Шляхи передачі ВІЛ. |
Перерва на каву |
Опрацювання навичок передачі ВІЛ-інфекції:вправи «Передача», «Оціни висловлювання». Робота в малих групах: фактори ризику передачі ВІЛ-інфекції. |
Принципи діагностики ВІЛ-інфекції у дітей. Вирішення ситуаційних задач |
Перерва на обід |
Основи імунології та патогенезу ВІЛ-інфекції. Прояви ВІЛ-інфекції у дорослих і дітей. |
Універсальні запобіжні заходи і безпечна організація праці медичних працівників. Роль програм інфекційного контролю в організації роботи для запобігання інфекцій, що передаються через кров. |
Перерва на каву |
Рольова гра «Надання невідкладної допомоги ВІЛ-інфікованим пацієнтам» Групова дискусія. Вирішення ситуаційних задач |
Підведення підсумків та обговорення першого дня роботи |
Другий день |
Рефлексія першого дня. Вправа «Я люблю себе…» |
Мозковий штурм: Первинна профілактика ВІЛ-інфекції |
Клініка ВІЛ-інфекції у дорослих та дітей (лекція) |
Перерва на каву |
Опрацювання навичок встановлення діагнозу ВІЛ-інфекції у дітей (практичне заняття) |
Принципи лікування ВІЛ-інфекції. АРТ в педіатрії (лекція) |
Прихильність до АРТ. Роль середніх медичних працівників у формуванні прихильності до ВААРТ (інтерактивний семінар) |
Перерва на обід |
Поняття стигми та дискримінації (інтерактивна лекція). |
Вправа «Твоє ставлення». Вправа «Цінності». Рольова гра «Я – ВІЛ-інфікований» |
Перерва на каву |
Підведення підсумків та обговорення другого дня роботи |
Третій день |
Рефлексія другого дня. Вправа «Ти подобаєшся мені за…» |
Мозковий штурм: Принципи АРТ у дітей |
ВІЛ-асоційовані стани у дітей (інтерактив) |
Перерва на каву |
Огляд опортуністичних інфекцій у дітей: діагностика, лікування, супровід (інтерактив) |
Перерва на обід |
Оцінка ефективності АРТ (лекція) |
Перерва на каву |
Комплексний підхід ВООЗ та ЮНЕЙДС до зниження захворюваності на ВІЛ-інфекцію дітей молодшого віку та принципи профілактики передачі ВІЛ-інфекції дитині від матері (лекція) |
Підведення підсумків та обговорення третього дня роботи |
Четвертий день |
Рефлексія третього дня. Вправа «Не дивлячись на те що я…» |
Мозговий штурм «Діагностика ВІЛ-інфекції та ВІЛ-асоційованих станів у дітей » |
Опрацювання навичок мультидісциплінарного супроводу АРТ (практичне заняття) |
Перерва на каву |
Побічні явища та ускладнення АРТ (лекція) |
Опрацювання навичок діагностики та супроводу побічних явищ АРТ (практичне заняття) |
Перерва на обід |
Розкриття ВІЛ-статусу дітям (лекція) |
Рольова гра «Розкриття ВІЛ-статусу дитині» |
Перерва на каву |
Вправа «Зроби вибір». Вправа «Зламаний телефон» |
Вправа «Зате…». Підведення підсумків та обговорення четвертого дня роботи |
П’ятий день |
Рефлексія четвертого дня. Вправа «Я пишаюсь тим, що…» |
Робота мультидисциплінарної команди. Взаємодія медичних працівників із соціальними та іншими службами (інтерактив). |
Коінфекція ВІЛ/ТБ у дітей (лекція) |
Перерва на каву |
Опрацювання навичок супроводу дітей з коінфекцією ВІЛ/Тб (практичне заняття) |
Організація медичного спостереження, профілактики інфекційних захворювань та харчування при ВІЛ-інфекції. Облік ВІЛ-інфікованих пацієнтів, антиретровірусних препаратів та звітність (інтерактивна лекція) |
Перерва на обід |
Фінальне тестування |
Права «Скріпка». Дискусія «Куди ми йдемо?» Закриття семінару. Вручення сертифікатів. |