Список фахівців-учасників учбового циклу ТОТ «Лікування ВІЛ-інфекції у дітей»
08-12 вересня 2014 року, м. Київ
№ |
ПІБ фахівця |
Спеціальність, посада |
Місце роботи |
|
Дніпропетровська область |
|
|
1. |
Заткальницька Тетяна Олегівна |
лікар-педіатр |
П'ятихатська ЦРЛ, ДОР |
|
Запорізька область |
|
|
2. |
Єчина Наталія Вікторівна |
лікар-педіатр |
КУ "Мелітопольський центр профілактики та боротьби зі СНІДом" ЗОР |
|
Івано-Франківська область |
|
|
3. |
П'яста Любов Степанівна |
інфекціоніст дитячий |
Івано-Франківський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом |
|
Київська область |
|
|
4. |
Олянецька Валентина Станіславівна |
Лікар-педіатр |
КЗ «Київський обласний центр профілактики та боротьби з ВІЛ-СНІДом» |
|
Одеська область |
|
|
5. |
Баришнікова Юлія Борисівна |
лікар-педіатр |
Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом |
|
Сумська область |
|
|
6. |
Мучник Ганна Мойсеївна |
лікар-педіатр |
КЗ «Охтирська ЦРЛ», дитяча поліклініка, кабінет «Клініка дружня до молоді» |
|
Чернівецька область |
|
|
7. |
Юдицький Сергій Веніамінович |
інфекціоніст дитячий |
Чернівецький обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом |
|
м. Київ |
|
|
8. |
Солодкова Олена Миколаївна |
Лікар-педіатр |
Київська міська клінічна лікарня №5, Київський міський центр з профілактики та боротьби зі СНІДом |
9. |
Солдатенкова Оксана Вікторівна |
лікар-педіатр |
Центр "Клініка для лікування дітей з ВІЛ/СНІДом" НДСЛ "Охматдит" |
10. |
Чеченєва Віра Олександрівна |
лікар-педіатр |
Центр "Клініка для лікування дітей з ВІЛ/СНІДом" НДСЛ "Охматдит" |
Програма учбового циклу для тренерів «Лікування ВІЛ-інфекції у дітей»
08-12 вересня 2014 року, м. Київ
День 1 - 08 вересня 2014 р. |
Відкриття семінару. Ознайомлення із цілями та завданнями заходу |
Знайомство учасників (вправа «Сніжний ком»). Очікування. Методи створення доброзичливої атмосфери на заході (Правила роботи в групі, вправа «Знайди мене», вправа «Дерево прогресу»). |
Перерва на каву |
Лекція «Загальні поняття про тренінг» |
Практичне заняття «Теорія навчання дорослих» |
Перерва на обід |
Інтерактив «Практика викладання: введення» |
Дискусія на теми «Золоті правила роботи тренера», «Що таке мозковий штурм?» |
Лекція «Як ефективно користуватися програмою Рower point?» |
Перерва на каву |
Практичне заняття «Зворотній зв'язок: представлення та отримання» |
Створення малих груп (А,В,С,Д: вправа «Нитки»). Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, вправа «Шпаргалка») |
Вечеря |
День 2 - 09 вересня 2014 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я люблю себе» |
Мозковий штурм «Первинна та вторинна профілактика ВІЛ-інфекції у дітей» (демонстрація методу) група А |
Вправа «Кому слід допомогти?» |
Інтерактивна лекція «Як подолати хвилювання» |
Перерва на каву |
Вправа-енерджайзер «Зато…» |
Інтерактивна лекція «Керування часом» |
Перерва на обід |
Практичне заняття «Ефективне використання наглядності у роботі тренера» |
Практичне заняття «Як працювати з різноманітною за складом групою?» |
Лекція «Ситуаційна задача» |
Перерва на каву |
Робота в малих групах: опрацювання навичок підготовки ситуаційних задач |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, притча «Священик і конюх» |
Вечеря |
День 3 - 10 вересня 2014 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я відчуваю себе щасливим» |
Мозковий штурм «Принципи АРТ в педіатрії» (демонстрація методу) група В |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група А |
Перерва на каву |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група В |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група С |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група Д |
Перерва на обід |
Інтерактивна лекція «Проведення рольової гри» |
Робота в малих групах: опрацювання навичок підготовки рольової гри |
Перерва на каву |
Демонстрація рольової гри: група А |
Демонстрація рольової гри: група В |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, вправа «Оцінка») |
Вечеря |
День 4 - 11 вересня 2014 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Ти подобаєшся мені» |
Мозковий штурм «Побічні явища АРТ» (демонстрація методу) група С |
Демонстрація рольової гри: група С |
Демонстрація рольової гри: група Д |
Інтерактивна лекція «Навички ефективного викладання» |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Опортуністичні інфекції у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на обід |
Висвітлення теми: «ВІЛ-асоційовані стани у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Прихильність до АРТ та резистентність ВІЛ» |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка). Вправа «Скріпка» |
Вечеря |
День 5 - 12 вересня 2014 р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я пишаюсь тим» |
Мозковий штурм «Підготовка та призначення першої лінії АРТ. Альтернативні режими терапія виживання» (демонстрація методу) група Д |
Висвітлення теми «Коінфекція ВІЛ/ТБ у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Супровід ВІЛ-інфікованих підлітків. Принципи розкриття ВІЛ-статусу» (презентації учасників) |
Перерва на обід |
Висвітлення теми: «Організація медичного нагляду, діагностика ВІЛ-інфекції, профілактичні щеплення та харчування» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Підведення підсумків роботи тренінгу, вправа «Куди мені йти?» |
Вручення сертифікатів |