Список фахівців-учасників тренінгу для тренерів «Лікування ВІЛ-інфекції у дітей»
01-05 грудня 2014 року, м. Київ
№ п/п |
ПІБ фахівця |
Спеціальність |
Місце роботи |
|
Дніпропетровська область |
|
|
1. |
Мудренко Ганна Володимирівна |
інфекціоніст дитячий |
КЗ «Дніпропетровська міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г. Попкової» ДОР (міський центр з профілактики та боротьби зі СНІДом) |
2. |
Крижановська Алла Анатоліївна |
педіатр |
КЗ «Нікопольська ЦРЛ» ДОР |
3. |
Василенко Лідія Антонівна |
педіатр |
КЗ «Павлоградська міська лікарня №1» ДОР |
|
Херсонська область |
|
|
4. |
Коваль Тетяна Федорівна |
педіатр |
ХОЦПБС |
|
Сумська область |
|
|
5. |
Опалейко Галина Іванівна |
педіатр, завідувач дитячою поліклінікою |
Конотопська дитяча поліклініка |
|
Львівська область |
|
|
6. |
Ламаєва Олександра Валеріївна |
зав. інфекційним відділенням |
ЦМЛ м. Борислав |
|
Миколаївська область |
|
|
7. |
Воронкова Лена Володимирівна |
інфекціоніст дитячий |
Обласна дитяча лікарня |
|
Одеська область |
|
|
8 |
Коваленко Лариса Олександрівна |
інфекціоніст дитячий |
Б.-Дністровська міська лікарня |
|
Черкаська область |
|
|
9. |
Спаська Юлія Ігорівна |
інфекціоніст дитячий |
Кабінет «Довіра» Черкаська дитяча міська лікарня |
|
м. Київ |
|
|
10. |
Гладченко Олена Миколаївна |
педіатр |
Київський міський центр профілактики та боротьби зі СНІДом |
Програма тренінгу для тренерів «Лікування ВІЛ-інфекції у дітей»
01-05 грудня 2014 року, м. Київ
День 1 - 01 грудня 2014р. |
Відкриття семінару. Ознайомлення із цілями та завданнями заходу |
Знайомство учасників (вправа «Сніжний ком»). Очікування. Методи створення доброзичливої атмосфери на заході (Правила роботи в групі, вправа «Знайди мене», вправа «Дерево прогресу»). |
Перерва на каву |
Лекція «Загальні поняття про тренінг» |
Практичне заняття «Теорія навчання дорослих» |
Перерва на обід |
Інтерактив «Практика викладання: введення» |
Дискусія на теми «Золоті правила роботи тренера», «Що таке мозковий штурм?» |
Лекція «Як ефективно користуватися програмою Рower point?» |
Перерва на каву |
Практичне заняття «Зворотній зв'язок: представлення та отримання» |
Створення малих груп (А,В,С,Д: вправа «Нитки»). Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, вправа «Шпаргалка») |
Вечеря |
День 2 - 02 грудня 2014р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я люблю себе» |
Мозковий штурм «Первинна та вторинна профілактика ВІЛ-інфекції у дітей» (демонстрація методу) група А |
Вправа «Кому слід допомогти?» |
Інтерактивна лекція «Як подолати хвилювання» |
Перерва на каву |
Вправа-енерджайзер «Зато…» |
Інтерактивна лекція «Керування часом» |
Перерва на обід |
Практичне заняття «Ефективне використання наглядності у роботі тренера» |
Практичне заняття «Як працювати з різноманітною за складом групою?» |
Лекція «Ситуаційна задача» |
Перерва на каву |
Робота в малих групах: опрацювання навичок підготовки ситуаційних задач |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, притча «Священик і конюх» |
Вечеря |
День 3 - 03 грудня 2014р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я відчуваю себе щасливим» |
Мозковий штурм «Принципи АРТ в педіатрії» (демонстрація методу) група В |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група А |
Перерва на каву |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група В |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група С |
Представлення та обговорення ситуаційних задач: група Д |
Перерва на обід |
Інтерактивна лекція «Проведення рольової гри» |
Робота в малих групах: опрацювання навичок підготовки рольової гри |
Перерва на каву |
Демонстрація рольової гри: група А |
Демонстрація рольової гри: група В |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка, вправа «Оцінка») |
Вечеря |
День 4 - 04 грудня 2014р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Ти подобаєшся мені» |
Мозковий штурм «Побічні явища АРТ» (демонстрація методу) група С |
Демонстрація рольової гри: група С |
Демонстрація рольової гри: група Д |
Інтерактивна лекція «Навички ефективного викладання» |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Опортуністичні інфекції у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на обід |
Висвітлення теми: «ВІЛ-асоційовані стани у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Прихильність до АРТ та резистентність ВІЛ» |
Підведення підсумків дня (письмова та усна оцінка). Вправа «Скріпка» |
Вечеря |
День 5 - 05 грудня 2014р. |
Оцінка попереднього дня. Створення доброзичливої атмосфери в групі. Вправа «Я пишаюсь тим» |
Мозковий штурм «Підготовка та призначення першої лінії АРТ. Альтернатівні режими татерпія виживання» (демонстрація методу) група Д |
Висвітлення теми «Коінфекція ВІЛ/ТБ у дітей» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Висвітлення теми: «Супровід ВІЛ-інфікованих підлітків. Принципи розкриття ВІЛ-статусу» (презентації учасників) |
Перерва на обід |
Висвітлення теми: «Організація медичного нагляду, діагностика ВІЛ-інфекції, профілактичні щеплення та харчування» (презентації учасників) |
Перерва на каву |
Підведення підсумків роботи тренінгу, вправа «Куди мені йти?» |
Вручення сертифікатів |