Список фахівців тренінгу для тренерів «Лікування ВІЛ-інфекції у дорослих»
15-19 грудня 2014 р., м. Одеса
№ п/п |
ПІБ фахівця |
Спеціальність |
Місце роботи |
|
Одеська область |
|
|
1 |
Бєріна Поліна Іванівна |
Лікар-інфекціоніст |
Фрунзівська ЦРЛ, кабінет «Довіра» - сайт АРТ |
2 |
Батюта Галина Олександрівна |
Лікар-інфекціоніст |
Белгород.-Дністровський обласний шкірно-венерологічний диспансер, кабінет. «Довіра» - сайт АРТ |
3 |
Грицько Юлія Богданівна |
Лікар-акушер-гінеколог |
Іванівська ЦРЛ, кабінет «Довіра» |
4 |
Єлісейдіс Меліда Никифорівна |
Начмед, лікар-фтизіатр |
Одеська обласна туберкульозна клінічна лікарня |
5 |
Захарова Валентина Андріївна |
Лікар-дерматовенероог |
Котовська ЦРЛ, кабінет «Довіра» |
6 |
Кропивлянська Людмила Олександрівна |
Лікар-інфекціоніст |
Савранська ЦРЛ, кабінет «Довіра» |
7 |
Куруч Лідія Пантеліївна |
Лікар-інфекціоніст |
Тарутинська ЦРЛ, кабінет «Довіра» |
8 |
Нагнойний Євген Васильович |
Лікар-інфекціоніст |
Саратська ЦРЛ, кабінет «Довіра» - сайт АРТ |
9 |
Наумова Ганна В’ячеславівна |
Лікар-інфекціоніст |
Теплодарська , міська лікарня, кабінет «Довіра» |
10 |
Петренко Ганна Михайлівна |
Лікар-інфекціоніст |
Одеський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом, кабінет «Довіра» |
11 |
Петренко Оксана Іванівна |
Лікар-фтизіатр |
Одеська обласна туберкульозна клінічна лікарня, кабінет «Довіра» - сайт АРТ |
12 |
Свадковська Наталя Георгіївна |
Лікар-інфекціоніст |
Роздільнянська ЦРЛ, кабінет «Довіра» - сайт АРТ |
13 |
Смирна Олена Федорівна |
Лікар-інфекціоніст |
Кілійська ЦРЛ, кабінет «Довіра» - сайт АРТ |
Програма тренінгу для тренерів «Лікування ВІЛ-інфекції у дорослих»
15-19 грудня 2014 р., м. Одеса
ДЕНЬ 1 |
Реєстрація учасників |
Сесія 0: Знайомство з курсом |
Передкурсове опитування учасників (письмовий тест) |
Перерва на каву |
Сесія 1. Навчання дорослих: теорія і практичні рекомендації |
Сесія 2. Форми ефективного навчання/викладання |
Обід |
Сесія 3. Наочні посібники: PowerPoint |
Сесія 4. Надання та отримання зворотнього зв'язку (відгуки) |
Перерва на каву |
Сесія 5. Епідеміологічна роль АРТ |
Вільна дискусія. Оцінка і підбиття підсумків дня. |
ДЕНЬ 2 |
Розгляд питань, що залишились з попереднього дня |
Час на підготовку до інтерактивної лекції |
Перерва на каву |
Сесія 6. Практика викладання. Інтерактивана лекція №1: Як впоратися з хвилюванням, пов’язаним з виступом перед аудиторією. Зворотній зв’язок. |
Сесія 6. Практика викладання. Інтерактивана лекція №2: Управління часом. Зворотній зв'язок |
Сесія 6. Практика викладання. Інтерактивна лекція № 3: Ефективне використання наочних посібників. Зворотній зв'язок |
Обід |
Сесія 6. Практика викладання. Інтерактивна лекція № 4: Як працювати з групою, різноманітною за своїм складом. Зворотній зв'язок |
Перерва на каву |
Сесія 7. Критерії до початку АРТ. Інтерактивна лекція. |
Підведення підсумків по практиці викладання інтерактивної лекції Зворотній зв'язок. |
Вільна дискусія. Оцінка і підбиття підсумків дня. |
ДЕНЬ 3 |
Розгляд питань, що залишились з попереднього дня |
Сесія 8. Практика викладання. Етіологія, патогенез і природнє протікання ВІЛ-інфекції. Робота в малих групах |
Перерва на каву |
Сесія 9. Ситуаційна задача |
Сесія 10. Практичне заняття. Критерії до початку АРТ. Робота в малих групах. |
Обід |
Сесія 11. Оцінка готовності пацієнта до початку АРТ. Консультування по питаннях прихильності перед початком АРТ. |
Перерва на каву |
Сесія 12. Початок АРТ: вибір схеми першого ряду для наївних пацієнтів. Сучасні клінічні протоколи. Інтерактивна лекція. Розбір ситуаційних завдань. Робота в малих групах. |
Вільна дискусія. Оцінка і підбиття підсумків дня. |
ДЕНЬ 4 |
Розгляд питань, що залишились з попереднього дня |
Сесія 13.1. Розбір ситуаційних задач. Робота в малих групах. Побічні реакції АРТ. |
Перерва на каву |
Сесія 13.2. Демонстрація клінічного випадку 1. Побічні реакції АРТ |
Сесія 13.3. Демонстрація клінічного випадку 2. Побічні реакції АРТ |
Сесія 13.4. Демонстрація клінічного випадку 3. Побічні реакції АРТ |
Обід |
Сесія 13.5. Фактори ризику у виникненні побічних реакцій антиретровірусних лікарських засобів (АРВ ЛЗ). Управління ризиками |
Перерва на каву |
Сесія 14. Командний підхід у наданні допомоги та лікування пацієнтів з ВІЛ-інфекцією. Інтерактивна лекція |
Вільна дискусія. Оцінка і підбиття підсумків дня. |
ДЕНЬ 5 |
Розгляд питань, що залишились з попереднього дня |
Сесія 15. Коінфекція ТБ/ВІЛ: профілактика ТБ у пацієнтів з ВІЛ-інфекцією. Роль АРТ в профілактиці ТБ |
Перерва на каву |
Сесія 16. Рольова гра |
Рольова гра № 1.Прихильність. Зворотній зв’язок |
Рольова гра № 2. Просвітництво хворого ТБ. Зворотній зв’язок |
Обід |
Рольова гра № 3. Стигма і дискримінація. Зворотній зв’язок |
Рольова гра № 4. Допологове консультування ВІЛ-позитивної жінки.Зворотній зв’язок |
Післякурсове опитування учасників (письмовий тест) |
Робота у великій групі: Загальне обговорення тренінгу для тренерів: «Лікування ВІЛ-інфекції у дорослих». Обмін враженнями / думками. Планування подальших кроків. |
Церемонія завершення тренінгу. |